Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Gamepedia, topluluk üyelerinin Viki Muhafızı, yani yöneticiler olmak için başvurabilecekleri bir viki isteği sistemine sahiptir.

NOT:
Prof hydra.svg Potansiyel yeni viki velilerinin bir talepte bulunmadan önce vikiyi düzenlemeleri gerekir.

Bir viki istek alma[]

Viki talep düğmesi örneği

Viki için hak talebinde bulunma, kenar çubuğunun üst kısmında, viki logosunun altında, vikideki içerik alanının solundaki "Bu Vikiyi Talep Et" düğmesini tıklayarak yapılır. Burada sağda gösterilen örnek sadece bir görüntüdür.

  • Düğme oradaysa, tıklayın ve talebinizin işleme koyulması için formu doldurun.
  • Düğme orada değilse, viki zaten talep edildi. Ancak, mevcut vasi pasif hale gelmiş olabilir. Bu durumda, doğrudan Viki yöneticisi ile iletişime geçin (genellikle vikinin Topluluk portali) ve durumu açıklayın.

Viki Muhafız'ın sorumlulukları[]

Göreve hazır olduğunuzdan emin olmak için Viki Muhafızlarımızdan ne beklendiğini açıklayan aşağıdaki yönergeleri okumanızı rica ediyoruz! Viki velilerimizin:

  • Spam, vandalizm ve yanlış bilgi için viki izleyin.
  • Vikiyi güncel tutun.
  • Topluluğunuzun diğer tutkulu üyelerine yönetici olmalarına yardımcı olun.
  • Başkalarına karşı nazik olun.
  • Diğer fikir ve fikirlere açık olun.

Bunların hepsi kulağa hoş geliyorsa ve viki için hak talebinde bulunmak istiyorsanız, hak talebinde bulunmak istediğiniz viki üzerindeki "Bu Vikiyi Talep Et" düğmesini tıklayın. Formu doldurun ve gönderin. Bir viki yöneticisi talebinizi inceler.

SSS[]

Süper yararlı olan başka bir viki editörü daha var, onları yönetici yapabilir miyim?

Yükselmeniz için tavsiye etmek üzere önce viki yöneticisi ile iletişim kurmayı denemelisiniz. Viki yöneticinizin kim olduğunu bilmiyorsanız, Gamepedia/Fandom Discord'a sorabilir veya herhangi bir Gamepedia personeli üyesine başvurabilirsiniz.

Bir uzantıyı nasıl yükleyebilirim?

Uzantının kullanılabilir uzantılar listesi üzerinde olup olmadığını veya şu anda platforma eklenmek üzere değerlendirilip değerlendirilmediğini kontrol edin, burada.
Evet ise: Viki yöneticisi ile iletişim kurun.
Hayır ise: Yukarıdaki prosedürün aynısını uygulayın, ancak isteğinizi Uzantı talep etme tartışma sayfası bölümüne ekleyin. Uzantı ağımızla uyumlu değilse, ekleyemeyeceğimizi lütfen unutmayın.

Vikime eklediğim tüm bilgilerden gerçekten gurur duyuyorum, ama çok hoş değil, birisi bana tasarım konusunda yardımcı olabilir mi?

Kesinlikle! Tasarım yardımı talep etmek istiyorsanız, viki yöneticisi ile iletişime geçin veya Discord'dan isteyin.

Bu viki üzerinde kendimi yalnız hissediyorum, bana nasıl daha fazla insan yardım edebilirim?

Personelimiz, vikilerimizi destekleyen toplulukları büyütmenin yollarını bulmaktan her zaman yardımcı olmaktan mutluluk duyar. Viki yöneticisi ile iletişime geçin veya Discord'da sorun. Topluluk yöneticimizle, vikinize e-postayla community@gamepedia.com daha fazla katkıda bulunan ve görüntüleyen çekmek için nasıl çalışılacağı konusunda bir görüşme başlatabilirsiniz.

Durumum burada açıklanmadı, ne yapmalıyım?

Burada ele alınmayan sorularınız/istekleriniz için community@gamepedia.com adresine e-posta gönderin.
Advertisement