FANDOM

Chatscreenshot

Topluluk Merkezi Sohbeti Fandom hakkında konuşabileceğiniz ve Fandom deneyiminiz için yardım ve destek bulabileceğiniz bir yer. Sohbet, sohbet moderatörleri ekibi tarafından izlenir, bu nedenle, Fandom ekibinden derhal yardıma ihtiyacınız olursa, iletişim Fandom Topluluk Desteği veya e-postayla community@fandom.com adresine e-posta göndermelisiniz.

Sohbet Kuralları

Tüm kullanıcılar için sohbeti sıcak ve yardımsever bir yer haline getirmeye yardımcı olacak kurallar:

  • Kibar ol. Sohbetteki herkesin tıpkı sizin gibi gerçek bir insan olduğunu unutmayın, bu yüzden başkalarına da tedavi olmak istediğiniz gibi davranın.
  • Konuyla ilgili olun. Topluluk Merkezi Sohbeti, wiki yardımı ve desteği bulabileceğiniz ve Fandom hakkında konuşabileceğiniz bir yer. Konu dışı konuşmalardan kaçının ve sohbeti bozmayın. Diğer konular hakkında konuşmak istiyorsanız, başka birçok wiki ve orada sohbet var. Hatta bir tane bile oluşturabilirsiniz!
  • Yardımcı ol. Diğer kullanıcılara dikkat ettiğinizden ve konuşmaları yapıcı ve konuyla ilgili tuttuğunuzdan emin olun. Birinin bir sorusu varsa yardım teklif edin ve konu dışı konuşmaları özel mesajlara gönderin. Ancak moderatör rolünü üstlenmemeyi unutmayın. Sohbette mevcut olan sohbet moderatörleri ortaya çıkan sorunları çözebilir!
  • Eğlen! Sohbet, diğer Fandom kullanıcılarıyla tanışmak ve topluluk oluşturmak için mükemmel, eğlenceli bir yerdir. Rahatlayın, eğlenin ve başkalarının da iyi vakit geçirmesine yardımcı olun!

Bu kurallar sohbet moderatörleri tarafından uygulanmaktadır, bu yüzden lütfen kuralları uyguluyorlarsa onları dinleyin. Bir Topluluk Merkezi moderatörü veya yöneticisinin bu kuralları haksız yere uyguladığını düşünüyorsanız, bu moderatöre Özel Mesaj yoluyla getirmeli ve neden böyle hissettiğinizi saygıyla açıklamalısınız. Bu işe yaramazsa, Fandom personeli ile Özel:İletişim veya community@fandom.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Sohbet Moderatörü Kuralları

Sohbet moderatörleri ve yöneticilerin kendilerini sohbet ederken nasıl yürütecekleri konusunda yönergeler şunlardır:

  • Lider olun. Sohbeti siz sorumlu değilsiniz, sohbete lider olan sizsiniz. Mükemmel konuşmalar yaparak ve kullanıcıları destekleyerek örneği ayarlayın. İdeal sohbet modu, bir destekleyicidir, cesaretlendirici ve insanların kendilerini desteklenmiş ve güçlenmiş hissetmelerine yardımcı olan birisidir.
  • Arkadaşça davran. Bir lider olarak kanalın sesini ayarlarsınız. Arkadaş canlısı ve misafirperverseniz, diğerleri liderinizi takip edecektir. Birisi kaba davranıyorsa veya yüzleşiyorsa, kuralları uygularken sakince ve kibarca davranın.
  • İyi niyeti ol. Tüm beceri seviyelerinin ve görüşlerinin kullanıcıları sohbete katılacak. Birisi bir hata yaptıysa bile, muhtemelen tartışmanın olumlu bir parçası olmaya çalışıyordur. Hataların kötülükten değil, iyi niyetlerden yapıldığını varsayalım.
  • Dikkatli ol. Birini sohbetten yasaklamak nadiren ilk seçenektir. Bir kullanıcının sorunlu davranışı varsa, onları yasaklamaya başvurmadan önce davranışı geliştirmelerini teşvik edin.
  • Eğlenceye devam et. Sohbet siz de dahil herkes için eğlenceli olmalı! Kendinizi stresli bulursanız, mola vermek her zaman tamamdır. Sohbet, rahatlayabileceğiniz, eğlenebileceğiniz ve başkalarının iyi vakit geçirmesine yardımcı olabileceğiniz bir yer olmalıdır.