Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Kullandığınız tarayıcı ya bağlı olarak, yerel önbelleğinizi ve/veya çerezlerinizi temizlemenin farklı yolları vardır. Gamepedia'yı ziyaret ederken garip davranışı gidermek için bu bazen gerekli olabilir.

Bu makale bir taslak. Gamepedia Yardım Viki sayfayı genişleterek yardım edebilirsiniz.

Chrome[]

Chrome'da, tarayıcı penceresinin sağ üst köşesindeki "Google Chrome'u özelleştir ve kontrol et" simgesini tıklayın (üç dikey nokta), ardından "Ayarlar"'ı ve ardından "Gizlilik ve güvenlik"'i seçin. Bir kez, size daha belirgin seçeneklerin bulunduğu bir açılır pencere sunacak olan "Tarama verilerini temizle" başlıklı bölüme gidin.

Firefox[]

Firefox'ta Araçlar'ı, ardından Seçenekler'i, ardından Gizlilik ve Güvenlik'i seçin, ardından "Çerezler ve Site Verileri" etiketli bölüme gidin. Bir kez orada "Verileri Temizle" veya "Verileri Yönet"'i seçebilirsiniz. Birincisi hem tarayıcı önbelleğini hem de tüm çerezlerinizi temizlerken, ikincisi tek tek çerezleri aramanıza ve temizlemenize izin verir.

Edge[]

Edge'de, tarayıcı penceresinin sağ üst köşesindeki "Ayarlar ve daha fazlası" simgesini (üç yatay nokta) tıklayın, ardından "Ayarlar"'ı ve ardından "Gizlilik ve Güvenlik"'i seçin.

Opera[]

Opera'da tarayıcı penceresinin sağ üst köşesindeki "Kolay kurulum" simgesini tıklayın (simge 3 küçük kaydırıcı denetimi gibi görünür), ardından "Tarama verilerini temizle" bölümüne gidin ve aynı ada sahip düğmeyi tıklayın .

Safari[]

ilan edilecek

Advertisement