Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Güncelleme: Temizlemede son birkaç yüz hesabın içindeyiz. Bugün tamamlayacağımız konusunda iyimser. Uzun süreli kesinti için özür dileriz. Sistemleri tekrar açmadan önce bunu doğru yapmamız önemlidir.

Çoğunuzun bildiği gibi, Birleşik Topluluk Platformu projesinin bir parçası olarak Fandom ve Gamepedia'nın oturum açma sistemlerini birleştirmek için çalışıyoruz.

Bu inanılmaz derecede karmaşık çalışmanın tamamlanmak üzere olduğunu (veya bunu ne zaman okuduğunuza bağlı olarak zaten yapıldığını) duyurmaktan mutluluk duyuyoruz! Bununla birlikte, çağrılması gereken bir parça, bazı kullanıcı adı çatışmalarının üstesinden gelmek zorunda olduğumuz gerçeğidir.

Kullanıcı adı çakışmaları ve bunları çözme[]

Bir kullanıcı adı çakışması, Fandom'daki bir hesap ile Gamepedia'daki bir hesabın aynı kullanıcı adını paylaşması ve dolayısıyla aynı sistemde var olamamasıdır.

Kullanıcının aynı olup olmadığını belirlemenin bir yolu olmayan 80.000'den fazla çakışma bulduk, bu nedenle çakışmaları çözmek için değişiklikler yapmamız gerekiyordu. Çakışma çözümü hakkında daha fazla bilgi burada bulunabilir.

Kullanıcı adını hangi hesabın tutacağını ve hangi hesabın yeniden adlandırılması gerektiğini belirleyerek çakışmaları çözmek için bir dizi kural oluşturuldu. Kurallar uygulandıktan sonra, elle çözüm gerektiren yalnızca 19 çakışma kaldı.

Yeniden adlandırılması gereken hesaplara ne olur?[]

Kullanıcı adını saklayamazsanız, hesabınızın sonunda -fdkullanıcı veya -gpkullanıcı olacaktır. Hesabınız kullanıcı adını saklamadıysa, bir kullanıcı adı değişikliği hakkınız olacaktır.

Sistem ne zaman birleşir?[]

21 Temmuz'da ABD Doğu Saati ile 15:00'ten başlayarak en az bir tam günlük çalışmanın ardından, giriş sistemi birleştirilecek. Bu bakım sırasında, Gamepedia'daki yeni oturumlar ve kayıtlar devre dışı bırakılacak, ancak zaten mevcut olan giriş oturumlarına saygı gösterilecektir. Bakım tamamlandıktan sonra, Gamepedia'daki tüm oturum açma oturumları sıfırlanacak ve yeni birleşik Fandom oturum açma bilgilerini kullanarak oturum açmanız gerekecek.

Bakım tamamlandıktan sonra, Gamepedia kullanıcıları için yeni olan Twitch hesabınızın bağlantısını kesebilir ve isterseniz normal bir şifre kullanarak oturum açabilirsiniz. Doğru, Gamepedia için Twitch gereksinimi ortadan kalkıyor!

Advertisement