Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

kullanıcı sayfası , vikide hesabı olan ve (muhtemelen) katkıda bulunan bir viki kullanıcısı hakkında bir sayfadır.

Kayıt olduysanız, kendi kullanıcı sayfanızı oluşturabilirsiniz. Kullanıcı sayfanız sağ üst köşeye bağlanmıştır. Daha da önemlisi, diğerleri viki işbirliğine yardımcı olan çeşitli yerlerden kullanıcı sayfanızın bağlantılarını görecek. Bu, “Son değişiklikler” ve “sayfa geçmişi” görüntülerini içerir (Değişiklikleri izleme sayfasına bakın). Kullanıcı sayfanıza, adınızı imzaladığınızda tartışma sayfaları için yararlı olan bir viki sayfasının metninde de bağlantı verebilirsiniz.

Kullanıcı sayfanıza ne koyacaksınız[]

Kullanıcı sayfaları diğer tüm viki sayfaları kadar esnektir ve bu tamamen sizinle ilgili bir sayfadır, bu nedenle genellikle kullanıcılar kullanıcı sayfanızı istediğiniz biçimde özgürce yazmanıza izin verir. Diğer kişilerin kim olduğunuzu bilmelerine yardımcı olma ve çevrimiçi topluluğu bir araya getirme özelliğidir. Bunu genişletilmiş bir “profil” sayfası olarak düşünün. Nereden geldiğinizi ve işinizin ne olduğunu belirtmek isteyebilirsiniz. Ayrıca, iki konusu, favori oyunlar ve yaptığınız katkıları veya katkıda bulunmak istediğiniz alanları tanımlamak için ana ilgi alanlarınızın neler olduğunu da belirtebilirsiniz.

Kullanıcı not defteri / geliştirme alanı[]

Kullanıcı sayfanızı karalama alanı olarak kullanabilirsiniz. Ana ad alanını karıştırmadan fikirler geliştirmek için bir alan (Ad alanları sayfasına bakın). Alt sayfalar etkinse (Alt sayfalar sayfasına bakın), bunları kullanıcı sayfanızın altında alt sayfalar oluşturmak için yararlı bulabilirsiniz. Deneysel veya potansiyel olarak tartışmalı bir şey üzerinde çalışmıyorsanız, viki alanınız içinde çok fazla çaba harcamaktan kaçınmalısınız. Aksi takdirde, cesur olun! Ana viki makalelerini düzenleyin! Vikinizin paylaşılan bir Korumalı Alan sayfası varsa, bunu hızlı (kalıcı olmayan) viki denemesi için de kullanabilirsiniz.

Diğer kullanıcıların kullanıcı sayfaları[]

Yukarıda belirtildiği gibi, diğer kişilerin kullanıcı sayfalarına, wiki boyunca çeşitli yerlerde bağlantılar göreceksiniz.

Kullanıcı Katkıları[]

Başka bir kullanıcının kullanıcı sayfasını görüntülerken, Kenar çubuğun “araçlar" ”kısmında ek bir kullanıcı katkıları" bağlantısı görünür Bu, sizi bu kullanıcının wiki düzenlemelerinin bir listesine götürür. Bir katkıda bulunanın ne kadar verimli olduğu hakkında bir fikir edinmek veya sorun yaratan/kötü viki düzenlemeleri yapan bir kullanıcının yaptığı düzenlemeleri izlemek için bunu kullanın.

Başka birinin sayfasını düzenleme[]

Başka bir kişinin sayfasını düzenlerken saygılı olmaya çalışın. Başka bir kullanıcının kullanıcı sayfasını yeniden yazmak veya yeniden yazmak genellikle kötü görgü kuralları olarak kabul edilir. Düzenlemeye izin verilmez, ancak bu durumun potansiyel olarak üzülebileceği durumlarda, o kullanıcıdan geldiği şeklinde yanlış yorumlanabilecek bilgiler (veya özellikle görüşler) eklemekten kaçınmalısınız. Bazı düzenleme türleri yaygın olarak kabul edilebilir ve üzülmeye neden olma olasılığı düşüktür:

  • Bir sayfa taşındı veya silindi olduğunda dahili bağlantıları düzeltme
  • Bozuk dış bağlantıları düzeltme
  • Kullanıcı sayfası kategorilerini kategorize etme veya düzeltme

Kullanıcı mesaj sayfaları[]

Her kullanıcı sayfasının ilişkili bir konuşma sayfası vardır; bir "kullanıcı mesaj sayfası". Bu, belirli bir kullanıcıya yönelik mesajları bırakmak için özel bir tartışma sayfasıdır. Tartışma sayfaları#Kullanıcı mesaj sayfaları sayfasına bakın.

Bir kullanıcı sayfasına bağlantı[]

Kullanıcının bu bağlantıyı tıklayan kullanıcı sayfasına bağlantı oluşturmak için Özel:Sayfam kullanın.

Advertisement