Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Gamepedia tanıtımları[]

Diğer terimler

Gamepedia ve Fandom tanımları[]

  • AF - AbuseFilter. AbuseFilter, belirli düzenlemeler veya günlük işlemleri sırasında otomatik işlemler gerçekleştirmenin bir uzantısıdır.
  • DPL - DynamicPageList. Daha fazla bilgi için Yardım:DynamicPageList ve Extension:DPL3/Kılavuz (Gamepedia) sayfalarına bakın.
  • F/G - Fandom/Gamepedia. Fandom ve Gamepedia için resmi Discord sunucusu. Discord sunucusu Fandom'da ve Gamepedia'da ile ilgili bu bağlantılara bakın.
  • MW - MediaWiki. Vikilerin dayandığı Yazılım. Daha fazla bilgi için MediaWiki sayfasına bakın.
  • WR - Daha önce Viki Yöneticileri olarak bilinen Viki Temsilcileri, belirli bikilere atanan yarı zamanlı personeldir. Viki Temsilcileri Fandom'da ve Gamepedia hakkında daha fazla bilgi için bu bağlantılara bakın.. {{{tanım}}}
  • WS - Viki Uzmanı. Daha önce İçerik Ekibi Üyeleri olarak bilinen Viki Uzmanları, bilgi elde edilir edilmez topluluklarımızda en yeni ve en iyi içeriğin yayımlanmasını sağlamaktan sorumlu yüklenicilerdir. Daha fazla bilgi için İçerik Ekibi Üyeleri sayfasına bakın.
  • RC - SonDeğişiklikler. Son değişiklikler vikide gerçekleştirilen en son işlemlerin bir listesidir.
  • SOAP - Spam Silme ve Önleme. Spam Silme ve Önleme ekibi, Fandom ve Gamepedia'yı spam ve vandalizmden uzak tutmak için gönüllü olan bir grup kullanıcıdır.
  • UCP - Birleşik Topluluk Platformu. Fandom ve Gamepedia'nın gelecekteki birleşik platformunu ifade eder. Daha fazla bilgi için bu bloga bakın.

Fandom tanımları[]

  • CC - Topluluk Merkezi. Daha fazla bilgi için Topluluk Merkezi sayfasına bakın.
  • CCC - Topluluk Merkezi Sohbeti. Şimdi Fandom Discord lehine kullanımdan kaldırıldı.
  • CCCREW - Topluluk Merkezi Ekibi. Topluluk Merkezi Ekibi, Topluluk Merkezinin moderatörlük ekibidir. Daha fazla bilgi için Hizmetliler sayfasına bakın.
  • CONVOL - İçerik Gönüllüleri. İçerik Gönüllüleri, İngilizce dışındaki topluluklarda içerikle ilgili görevler üzerinde çalışmak için ek araçları olan kullanıcılardır. Daha fazla bilgi için Yardım:Kullanıcı hakları#İçerik Gönüllüleri konusuna bakın.
  • D - Tartışmalar. Daha fazla bilgi için Yardım:Tartışmalar sayfasına bakın.
  • F - Topluluk Beslemesi. Daha fazla bilgi için Yardım:Tartışmalar sayfasına bakın.
  • GDM - Küresel Tartışma moderatörleri. Küresel Tartışma moderatörleri, Tartışmalar özelliğiyle ilgili izinlere sahip bir grup kullanıcıdır. Daha fazla bilgi için Yardım:Küresel Tartışma moderatörleri sayfasına bakın.
  • IVT - Uluslararası Gönüllülük Ekibi. Uluslararası Gönüllülük Ekibi, tüm dünyadan Fandom'u seven ve topluluklarımıza kendi dillerinde yardım etmeyi ve desteklemeyi seven süper tutkulu bir kullanıcı grubudur. Daha fazla bilgi için Topluluk Merkezi:Uluslararası sayfasına bakın.
  • PI - Taşınabilir Bilgi Kutuları. Daha fazla bilgi için Yardım:Bilgi kutuları sayfasına bakın.
  • SC - Özel:Contact. Özel:Contact sorunları personele bildirmek için kullanılır.
  • VSTF - Gönüllü Spam Görev Gücü. Gönüllü Spam Görev Gücü, Fandom'u açık ve spam içermemesine yardımcı olmak için gönüllü olan bir grup Fandom kullanıcısıdır. Daha fazla bilgi için Yardım:SpamGörevGücü sayfasına bakın.
  • VOLDEV - Gönüllü Geliştiriciler. Gönüllü Geliştiriciler programı, Fandom topluluğunun teknik açıdan yetenekli üyelerinin sadece düzenleme ve viki yönetimi ile değil, aynı zamanda hataları düzelterek ve Fandom'un yazılımını geliştirerek de Fandom'a katkıda bulunmasını amaçlayan bir girişimdir. Daha fazla bilgi için Yardım:Gönüllü Geliştiriciler sayfasına bakın.
  • WLB - Wikia Dil Tugayı. Daha fazla bilgi için Dil Tugayı Viki'ye bakın.
Diğer terimler

Ayrıca bakınız[]

Advertisement