Gamepedia Yardım Viki
Hydra guy

Hydra Guy kimdir? Hydra Guy, Gamepedia'nın maskotlarından biridir ve Hydra viki sistemini temsil eder. Diğer maskot Nova.

Biyo[]

Hydra Guy, Encredechine tarafından Gamepedia'nın laboratuarlarında genetik bir deney yoluyla baba oldu. Başlangıçta sadece bir kafadan oluşan Hydra Guy, birkaç ekranı aynı anda görüntülemeyi gerektiren özellikle zorlu bir wiki arayüz ataması sırasında kendiliğinden iki kafa daha büyüttü. Bu kavram kanıtından esinlenen Gamepedia, şimdiye kadar sınırlı bir başarı ile diğer insan wiki yöneticilerine ek kafalar aşılamaya çalışıyor.

Hydra Guy'ın kafaları resmi olarak bireysel olarak adlandırılmamış olsa da, geçişte kullanılan bazı popüler isimler Peter, Paul ve Mary veya Moe, Curly ve Larry'dir. Larry, öğrencilerinin farklı yönlere bakma eğiliminde oldukları gibi yavaş olanıdır.

Hydra Guy hevesli bir gitar, davul ve piyanist (genellikle aynı anda) ve kendisiyle 20 Soru oynamayı seviyor. O, kaşlarını yaklaşık 4 inç açıklık ile gözlerinin üstünde bir yerde yüzerek eğlendiren popüler bir parti konuğu.

Hydra Guy sık sık bir arkadaş olan maskot iyi arkadaşı Nova ile takılırken görülebilir.