Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Bu sayfa, çoğunlukla açıklama için kendi tam sayfalarını gerektirmeyen, sık sorulan soruların yanıtlarının kaynağıdır. Ek genel kaynaklar için lütfen Politikalar, prosedürler ve SSS (One-Stop Shop) sayfasını ziyaret edin.

Vikim için nasıl uzantı talep edebilirim?[]

Gamepedia'nın şu anda Yardım vikisindeki uzantılar sayfasını görüntüleyerek uzantıya izin verip vermediğine bakın.

1. Sayfada listelenmişse ve bir yasaklanmış uzantı değilse: 2. adıma geçin.

2. Uzantıyı istemek için vikinin Gamepedia Viki Yöneticisi'ne ulaşın. Yöneticiye aşağıdaki yollardan biriyle ulaşabilirsiniz:

  • Vikinin Yönetici panosu
  • Yöneticinin tartışma sayfası
  • Yöneticinin profil yorumları

Yöneticiye mesajınızda uzantının adını eklediğinizden emin olun. Uzantılar sayfasında listelenmemişse, incelenebilmesi için bağlantıyı eklediğinizden emin olun. Viki Yöneticisine bu yollardan hiçbiriyle erişemezseniz, topluluk ekibimize ulaşmak için community@gamepedia.com adresine e-posta gönderin.

3. Yönetici ve vikinin yönetici ekibiyle koordinasyon sağlayın. Bazen, yeni uzantıların bir vikinin mevcut yapılandırması üzerinde etkisi olabilir. Uzantının olumsuz bir etkiye neden olmadığından emin olmak için viki yöneticileriyle birlikte çalışmanız önerilir. Yönetici ve/veya yönetici ekibi alternatif bir rota konusunda öneride bulunabilir.

Uzantının eklenmesi ne kadar sürer?[]

Bu uzantının türüne, bir vikinin mevcut yapılandırmasını nasıl etkileyeceğine ve daha fazlasına bağlı olarak büyük ölçüde değişir. İsteğe bağlı onaylı listedeki uzantılarla bir günden az sürebilir. Listede olmayan uzantılar, platform ekibimizin güvenlik ve uyumluluk endişeleri için araştırması gerektiğinden daha uzun sürebilir. Viki yöneticiniz, ilgilendiğiniz uzantıya ulaştıktan sonra size daha iyi bir tahmin verebilir. Beklenti olarak, yeni uzantıların incelenmesi birkaç hafta sürebilir.

Yeni bir uzantının onaylanması garantili midir?[]

Her yeni eklenti Hydra platform ekibi tarafından bir araştırma sürecinden geçecektir. Uzantı, güvenlik veya uyumluluk nedeniyle sorunlu görünüyorsa, bazen ekiplerimiz benzer bir amaca hizmet edecek alternatifler önerebilir. Genelde editörlerimizin mevcut durum için bir çözüm bulmasına yardımcı olmak için her türlü çabayı gösteriyoruz ancak uzantıların onaylanacağını garanti edemeyiz.

Nasıl viki talep edebilirim?[]

Ayrıca bakınız: Viki istekleri

İlk olarak, vikinin talep edilip edilmediğini kontrol edin. Bu, vikideki içerik alanının sol tarafındaki kenar çubuğunda "Bu Viki'yi talep et" düğmesinin olup olmadığını doğrulayarak yapılabilir.

  • Düğme oradaysa, tıklayın ve talebiniz işleme koyulacaktır.
  • Düğme orada değilse, viki zaten talep edildi. Ancak mevcut vasi pasif hale gelmiş olabilir. Bu durumda, doğrudan Topluluk portali de listelenen Viki yöneticisine başvurun (veya bazı durumlarda Yönetici panosu) ve durumu açıklayın.

Viikmde VisualEditor'un devre dışı bırakılmasını nasıl isteyebilirim?[]

VisualEditor viki temelinde devre dışı bırakılamaz.

Profil sayfasındaki "Favori Viki" veya Gamepedia.com'daki Viki Avatarı eksik veya güncel değil, ne yapmalıyım?[]

Bu görüntülerin her ikisi de www.gamepedia.com adresinde aynı yerden çizilir. Resim eksik veya güncel değilse, o vikinin Viki Yöneticisine başvurun.

Viki mobil uygulamalarından biriyle sorun yaşıyorum.[]

Viki mobil uygulamaları güncellendi ve artık aktif olarak desteklenmiyor ve yeni kullanıcıların indirmesi mümkün değil. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Önerimiz, vikinin mobil web sürümünü kullanmaya devam etmektir.

Yönetici olduğum viki için analitiklere nasıl erişebilirim?[]

Ayrıca bakınız: Analitik Gösterge Paneli

Her viki için analitiklere, böyle bir vikinin yöneticisi veya viki koruyucusu olmanız şartıyla özel analitikler sayfasından erişilebilir. Analitik kontrol paneline bir bağlantı Özel:ÖzelSayfalar içindeki "Diğer özel sayfalar" bölümünde bulunabilir.

Düğmelerin/etiketlerin vikide olduğu <action-edit> gibi etiketler görüyorum.[]

Viki Yöneticisi ile iletişim kurun ve sorunu bildirin. Dil dizelerini düzeltmesi gereken vikiyi önbelleğe alabilirler.

Bu iletiyi bir UserProfile sayfasında görüyorum, "Bu ada göre genel bir kullanıcı bulunamadı."[]

Viki Yöneticisine başvurun ve kullanıcı profiline bir bağlantı sağlayın.

Advertisement