Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Bu sayfa, bir geliştiriciden resmi varlık istemek veya başka bir nedenle doğrudan iletişim kurmak isteyen wiki editörleri için prosedürler ve yönergeler oluşturmayı amaçlamaktadır.

NOT:
Prof hydra.svg Tüm isteklerin tek tek ele alınacağını ve hiçbir geliştiriciyi varlık sağlamaya zorlayamayacağımızı lütfen unutmayın.

Gamepedia ile iletişime geçmeden önce[]

Vikinin "Resmi" olup olmadığını kontrol edin. Değilse, bir talebe yardımcı olmamız pek olası değildir.

İsteğinizin niteliğini düşünün. Varlık taleplerinin genellikle spesifik olmaları ve talebin ardındaki gerekçeyi açıklamaları durumunda başarılı olmaları muhtemeldir. Örneğin, "oyunun tüm simgeleri" kötü bir istek olacaktır çünkü oldukça belirsizdir. Daha uygun bir istek, şu anda kullanılmakta olan kırpılmış ekran görüntüleri çok düşük kalitede olduğundan, oyunun UX'sinde kullanılan <örnek dosya> gibi simgeler olabilir."

Doğrudan bir geliştiriciyle bağlantı kurmak istiyorsanız, bu bağlantıya ihtiyaç duymanız için iyi bir neden belirtmelisiniz. Gamepedia tüm talepleri yerine getiremez. Ayrıca, resmi olmayan bir Discord sunucusu veya Twitter DM'leri gibi bir geliştiriciyle iletişim kurmak için daha anlamlı olabilecek başka yollar olup olmadığını da göz önünde bulundurun.

Bir istek gönderme[]

Bir istek göndermek için lütfen viki yöneticisi ​​ile temasa geçin, bu kişi isteği Gamepedia içindeki ilgili kişiye getirir.

Bir isteği takip etme[]

1 tam haftadan sonra herhangi bir şey duymadıysanız, isteğinizin durumunu kontrol etmek için wiki yöneticinize nazik bir takip gönderebilirsiniz. Çoğu zaman, bu henüz geliştiriciden haber almadığımız anlamına gelecektir. Genellikle, geri duyar duymaz, size bildireceğiz.

Advertisement