Gamepedia Yardım Viki

Gamepedia Yardım Viki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Hello.png
Gamepedia Yardım Viki'ye
hoş geldiniz
Wiki-transparent.png

Gamepedia'nın Ultimate Viki Bilgi Kaynağı
Viki düzenlemesinde yeni misiniz?
Yardım Viki Hakkında

Gamepedia'nın Yardım Viki'si, yeni editör eğitimlerinden hizmetliler için kaynaklara kadar, viki hakkında her şeyi öğrenmek için mükemmel bir kaynaktır! Vikinin bilgileri Gamepedia ve topluluk üyelerimiz tarafından oluşturulur ve düzenlenir. Eklemek için değerli bir şey mi var? Katkıda bulunun!

Lütfen bu vikinin belirli bir oyun hakkında herhangi bir bilgi için OLMADIĞINI unutmayın. Belirli bir oyunun vikisini arıyorsanız, lütfen Gamepedia.com adresini ziyaret edin. Bizimle iletişime geçmek ister misin? İletişim Sayfamızı ziyaret edin!

Bu viki karanlık ve aydınlık sürümlerinde mevcuttur. Geçiş yapmak için tercihler sayfasını kontrol edin.

Gamepedia Desteği

Burada Gamepedia'da yalnızca oyun vikilerine ev sahipliği yapıyoruz. Oyun geliştirmiyoruz veya oyun desteği vermiyoruz ve oyunların inceleme kopyalarını vermiyoruz. Oyun desteğine ihtiyacınız varsa, lütfen oyunun web sitesini, forumlarını veya Steam sayfasını ziyaret edin.

Vikide bir sorununuz varsa ne yapmalısınız:

  1. Etkin hizmetlileri tanımlamak için vikinin Topluluk portalını (kenar çubuğuna bağlı) kontrol edin. Listelenen herhangi biri varsa, tartışma sayfalarından onlarla iletişime geçin.
  2. Listelenen topluluk hizmetlisi yoksa, listelenen Curse personeline iletişime geçin.
  3. Hiçbirini bulamazsanız, Gamepedia yardım masası ile iletişim kurun.