Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Herkese merhaba,

Ekim ayının başında ilk yeni platformdaki güncellememizi verdik. Bunu Birleşik Topluluk Platformunda daha fazla özellik ile takip ettik.

Bu anlaşılır bir şekilde, bazı yöneticilerimiz, editörlerimiz ve topluluklarımızla büyük bir endişe kaynağı haline geldi. Gamepedia'nın Fandom tarafından satın alınmasından bu yana, UCP'yi tasarlamak ve platformlarımızın geleceğini planlamak için çok çalışıyoruz. Geleceğe bu odaklanma, şu anda önemli olan şeyleri gözden kaçırmamıza neden oldu.

Topu düşürdük. Sizinle geçmişte olduğu kadar iletişim kurmadık ve olması gerektiği kadar dikkatli değildik. Yeni Topluluk Sözleşmemizin bir parçası olarak sizden 'bizi sorumlu tutmanızı ve bize meydan okumayı' rica ettik. Bizi haklı olarak aradınız ve dinlediğimizi bilmenizi istiyoruz. Bunu düzeltmek için yapıyoruz:

  1. Gamepedia Bursunun Oluşumu
  2. Discord kullanımımızı iyileştirme
  3. Birleşik Topluluk Platformu için Gamepedia'ya özgü güncellemeler ve Soru-Cevap oluşturun.

Gamepedia Bursunun Oluşumu, endişelerimizi daha hızlı ilgilendirmek için bizimle ve topluluklarıyla birlikte çalışacak aktif ve bilgili yöneticiler ve editörlerden oluşan davetkar bir gruptur. Ayrıca UCP hakkında daha doğrudan geri bildirim almak için bu grupla birlikte çalışacağız. Amaç, çoğu büyük vikiden temsil edilmek, aynı zamanda organize olmasını ve ezici olmamasını sağlayacak kadar küçük olmaktır.

Discord kullanımımızı iyileştirme. Anlaşmazlığın Slack olmadığını ve geçişin mükemmelden daha az olduğunu anlıyoruz. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda görülmek ve duymak zor olabilir. Discord'u Slack gibi nasıl harika kılabileceğimize dair geri bildirimlerinize ihtiyacımız var. Geri bildirim toplarken, işe yarayan bir şey bulduğumuzdan emin olmaya kararlıyız. Bu arada, Discord için harcadığımız süreyi artıracağız ve #general-gamepedia, #feedback-gamepedia ve doğrudan mesajlarda kendimizi kullanabileceğiz. DM'lerle, normal ABD çalışma saatlerinin dışında hemen kullanılamayabiliriz, ancak size her zaman yardımla geri döneceğiz veya sizi makul bir zaman diliminde yardımcı olabilecek başka bir personele götüreceğiz.

Yeni Gamepedia'ya özgü UCP haber yayınları tam olarak neler olduğunu ve sizinle olan ilişkisini tam olarak çözmemizi sağlayacaktır. Ayrıca bu gönderiler hakkında topluluktan sorular alacağız ve derhal yanıtlamak için elimizden geleni yapacağız.

Birleşik Topluluk Platformuna yeni başlıyoruz ve bu uzun bir yol olacak. Size olan taahhüdümüz mevcut olduğu gibi bilgi sunmak ve endişelerinize dürüst ve samimi cevaplar vermektir.

Ben Discord'da HeyTots#1127'yim ve endişeniz olduğunda bana ulaşabilirsiniz. Senden haber almayı ve hepinizi tanımayı dört gözle bekliyorum.

--HeyTots (mesaj) 18:37, 8 Kasım 2019 (UTC)

Advertisement