Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Yeni platformun arama motoru optimizasyonu (SEO) etkilerini doğrulamak için 38 vikinin başarılı bir şekilde taşınmasının ardından, 5 Ekim Pazartesi gününden itibaren kalan Gamepedia vikilerinin Birleşik Topluluk Platformuna (UCP) tam geçişiyle başlıyoruz.

19 Ekim Pazartesi itibariyle, Birleşik Topluluk Platformuna tüm Gamepedia geçişleri tamamlandı. Sabrınız için çok teşekkür ederiz!

Beklenecek değişiklikler[]

  • Araması, UCP aramasını kullanmak için değişecektir. Bir taşıma işleminden sonra 24 saate kadar arama yeniden dizini oluşturma gerekli olacaktır, arama tutarsız olabilir. Taşıma işleminden 24 saat sonra arama sorunları görürseniz aşağıdan bize ulaşın.
  • Küresel engellemeler, etki kapsamı nedeniyle artık personele kilitlendi
  • Birleşik hesaplarınızla çakışmalar nedeniyle bazı standart MediaWiki tercihleri devredilmeyecek
  • Küresel kötüye kullanım filtresi Phalanx sistemi ile değiştirildi. Yerel kötüye kullanım filtreleri etkilenmez.
  • Gamepedia'da otomatik olarak onaylanan, e-posta adresinizin onaylanmasını gerektirir.

Gamepedia'nın kalan görünümü ve hissi büyük ölçüde değişmemiş olmalıdır. Gamepedia, MediaWiki ile güncel olması ve eski Fandom'dan daha az özelleştirmeye sahip olması nedeniyle zaten UCP muadiline çok yakın. Bu nedenle, göçler oldukça pürüzsüz olmalıdır. Süre bağlamında, çoğu Fandom geçişi saatler içinde tamamlanmıştır.

Gamepedia ağındaki belirli tek seferlik yapılandırmaların karmaşıklığı göz önüne alındığında, bazı şeylerin doğru şekilde taşınmama olasılığı vardır. Bu olduğunda PANİK YAPMAYIN. Veriler eski kopya üzerinde güvendedir ve geri getirilebilir. Yalnızca bize ulaşın, eksik verilerin kimliğinin belirlenmesine yardımcı olmak için tüm ilgili ayrıntılarla birlikte biz de bunları sıralamak için çalışacağız.

Taşıma nasıl çalışır[]

  • Vikinizin geçiş sırası geldiğinde, aşağıdaki adımlardan geçecektir:
  • Vikiniz salt okunur olacak
  • İçeriğinizin yedeği alınacaktır
  • Bu yedeğin bir kopyası yapılacak ve eski platformda kalacaktır
  • Kritik hataları kontrol edeceğiz
  • Wiki etki alanı daha sonra UCP'deki sürüme işaret edecek ve viki artık salt okunur olmayacak

Başlangıçtan bitişe kadar geçen süre, taşınacak ne kadar "malzeme" olduğuna ve bunun ne kadar karmaşık olduğuna bağlıdır. Çok sayıda sayfası olan vikiler, daha az sayfalı vikilerden daha uzun sürer. Ek olarak, yoğun Cargo kullanımına sahip vikiler diğerlerinden daha uzun sürebilir. Taşıma işlemi sırasında, kritik hatalar tespit edilirse eski platform kopyasına geri dönebiliriz.

Advertisement