Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

31 Ocak Salı günü, Exviuswiki.com resmi olarak Gamepedia'ya taşınacak ve burada ev sahipliği yapılacak.

Mergeaccount.png

SSS[]

Exvius Viki neden Gamepedia'ya taşınıyor?
Curse Media'nın sahibi olduğu Gamepedia, web deki oyunla ilgili wikilerin en büyük koleksiyonudur. Gamepedia'nın bir parçası olmak, Exvius Viki'nin kullanıcılarımıza en iyi araçları ve desteği ve barındırma perspektifinden mümkün olan en iyi deneyimi sunmasına yardımcı olacaktır.

Taşıma işlemi vikiyi nasıl etkileyecek?
31 Ocak'ta 11:00 EST/08:00 PST'den başlayarak, orijinal Exvius Viki salt okunur moda geçirilecek. Veritabanı https://exvius.gamepedia.com adresinden yeni siteye tamamen aktarıldıktan sonra kullanıcılar yönlendirilecektir. Bu işlemin 2-4 saat sürmesi beklenir, bu süre zarfında tüm bilgilere erişilebilir, ancak vikide hiçbir düzenleme yapılamaz.

Exvius Viki hesabıma ne olacak?
Exvius Viki hesabınız artık vikiye giriş yapmak için kullanılamayacak. Taşıma işlemi tamamlandıktan sonra wiki'ye giriş yapmak için Gamepedia üzerinden yeni bir hesap kaydetmeniz gerekecek.

Eski düzenlemelerimi taşınmadan önce nasıl talep edebilirim?
Gamepedia personeli eski düzenleme geçmişlerini yeni hesaplarla birleştirmeye yardımcı olacak. Gamepedia aracılığıyla yeni bir hesap kaydettirdikten sonra, iki hesap adınızı birleşim olarak göndermek için bu formu kullanabilirsiniz. Birleştirme istekleri, Şubat ayı sonuna kadar (2/28/17) haftalık olarak işlenecektir. Bu tarihten sonra Gamepedia Destek adresini ziyaret etmeniz ve eski Exviuswiki.com kullanıcı adınızı ve yeni Curse/Gamepedia kullanıcı adınızı içeren bir bilet göndermeniz gerekir.

Advertisement