Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

E-posta, vikideki kullanıcıların Gamepedia arayüzünde birbirlerine e-posta göndermelerini sağlayan bir özelliktir. Diğer kullanıcıların size e-posta göndermesine izin vermek veya izin vermemek isterseniz, Tercihler'e gidin ve sizin için en uygun ayarları yapın.

Tercihler/Bildirimler'e giderken görebileceğiniz tüm seçenekler.

Örneğin; UserProfile:Viki kullanıcısı üzerinde, kenar çubuğunun araç kutusunda "bu kullanıcıya e-posta gönder" bağlantısını bulabilirsiniz.

Kullanım[]

The email interface

  1. E-postaya erişmek için Special:EmailUser bölümüne gidin. -> Aşağıda daha fazlasını okuyun!
  2. Kullanıcı adı alanını doldurun ve gönder'i tıklayın.
  3. Mesajın konusunu, alıcıyı ve gönderen bilgisini ve mesajınızı yazabileceğiniz metin alanını içeren bir arayüz açılacaktır.
  4. Mesajınızı yazın ve göndermeye hazır olduğunuzda - "Gönder"'i tıklayın - mesaj alıcının e-postasına yönlendirilecektir.

Lütfen not: Gamepedia ile gönderilen e-postalar gönderildikten sonra düzenlenemez.

Erişmenin diğer yolları:
E-posta kullanıcı bağlantısı, kullanıcı sayfasını, kullanıcı tartışma sayfasını veya kullanıcı katkıları sayfasını görüntülerken otomatik olarak görünür sol kenar çubuğunda "Bu kullanıcıya e-posta gönder" bağlantısı olarak e-posta etkinleştirilmiş bir kullanıcı.

Ancak sayfaya erişirsiniz, e-posta gönderirsiniz, e-postayı kime gönderdiğiniz, bir konu ve bir mesaj içeren bir arayüz açılacaktır. Konu otomatik olarak "[USERSENDINGTHEEMAIL]" kullanıcısından Gamepedia Yardım Viki e-postası olacak ve doldurmanız için mesaj alanı boş olacaktır. e-postayı gönderdikten sonra e-postayı otomatik olarak kendinize gönderir.

Ne zaman kullanılır[]

E-postanın ne zaman kullanılması gerektiğine dair belirli politikalar veya yönergeler yoktur, ancak vikide gösterilmemesi gereken bir şey hakkında belirli bir kişiyle iletişim kurmanız gerektiğinde genellikle yararlıdır. Örneğin, RevisionDelete gerektiren bir düzenleme görürseniz, tartışma sayfalarında yayınlamak yerine etkin bir bürokrat e-postayla göndermek en iyisi olabilir, böylece silinmesi gereken düzeltme daha küçük bir şansa sahiptir görülüyor.

Advertisement