Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Herkese merhaba,

Gamepedia'nın reklamlarla tamamen desteklendiği bir sır değil. Yıllar içinde reklam yayınlama yöntemlerimiz değişti ve bir kez daha yeni bir şeyler denemek zorunda olduğumuz bir noktaya geldik.

Değişen reklam alıcı beklentileri nedeniyle, reklam birimlerimiz için “DistroScale” adlı yeni bir uygulamayı test ediyoruz. Bu yeni sistem, değişen eğilimlere ayak uydurmak için makale içeriğine uygun bir video reklam görüntüler.

Bu, sayfanın sağ tarafındaki kenar çubuğunun üst kısmında görünen video reklam birimiyle aynıdır. Aşağı kaydırıldığında, yeni reklam ilk içerik bölümünün sonunda, ancak varsa bilgi kutusunun altında gösterilir. Bu noktayı geçtikten sonra, video yan çanağa geri dönecektir.

Bu sistemi geçen ay için Ark vikide test ediyoruz ve testi daha fazla wikis ağımıza genişletmeye hazır olduğumuzu düşünüyoruz. Bu, bu sistemin nihai uygulaması olmayacak. Bu, diğer, daha iyi uzun vadeli seçenekleri keşfederken şu anda yapabileceğimiz bir 'köprü çözümü'dür. Hem reklamverenlerimiz için hem de editörlerimiz ve okuyucularımız için mümkün olduğunca rahatsız edici olmayan bir çözüme ulaşmak istiyoruz.

Yeni içerik içi reklam birimi uygulamasını Ark Viki'de görebilirsiniz. - Editörlerimize ve okuyucularımıza mümkün olduğu kadar rahatsız edici.

PRO'nuz varsa, özel bir sekme kullanarak veya önce çıkış yaparak kontrol etmeniz gerekir.

Bu bir test olduğundan, dalgalardaki vikilere sunacağız. Bu, vikinizde hemen göremeyebileceğiniz anlamına gelir. Süreç boyunca geri bildiriminizi toplayacağız ve bu geçişi olabildiğince sorunsuz hale getirmek için aktif olarak çalışacağız.

Vikinizdeki yeni reklam sistemiyle ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, yardım için Wiki Yöneticinize bildirebilir veya bize doğrudan ulaşın. Ayrıca Discord ile ilgiliyiz ve görüşlerinizi burada duymak isteriz.

TL;DR

Mevcut bir reklam biriminin yerleşimi ile bir değişiklik yapıyoruz.

Yalnızca giriş yapmayan kullanıcılar için görünür.

Giriş yapmış ve PRO kullanıcıları hiçbir değişiklik görmeyecek.

--HeyTots (talk) 16:55, 25 Kasım 2019 (UTC)

Advertisement