FANDOM

Discord Sunucumuza Katılın

Davet Al

Fandom/Gamepedia Discord, hem Fandom hem de Gamepedia platformlarındaki editörler için bir Discord sunucusudur. Fandom ve Gamepedia wikiyle ilgili tartışmalardan, sevilen oyunlar, filmler, TV, anime ve daha fazlası hakkında sohbet etmeye kadar çeşitli şeyler hakkında sohbet edebileceğiniz bir yer. Teknik sorunlar hakkında soru sorabilir ve yardımcı olabilir, fiyat teklifi, resim ve bilgiler gönderebilir ve Fandom Ekibi ile konuşabilirsiniz!

Daha fazla bilgi için bu duyuru bloguna bakın.

Katılma

  1. Discord'daki hesabınızı kayıt olun. Bulunduğunuz cihaz için Discord istemcisini indirmeniz tavsiye edilir.
  2. Sunucuya katılmak için davet bağlantısını, https://discord.gg/fandom kullanın ve verilen talimatları izleyin.
  3. Ardından, kullanabileceğiniz tek görülebilir kanal #verification olacaktır. Discord kullanıcı adınızı ve etiketinizi profil masthead'inize eklemelisiniz (bu kılavuza bakınız) ve sonra bot tarafından verilen talimatları izlemelisiniz. Bu şekilde, kanalların geri kalanı sizin için görünür hale gelecektir.

Kurallar

  1. Saygılı ol. Sıcak tartışmalara girmeyin, kişilerin adlarını çağırın veya kasıtlı olarak ruhlu olmayın. Diğer kullanıcılara, özellikle de çalışanlara aşırı derecede ping atmayın. Başka bir topluluk üyesiyle sorunlarınız varsa, lütfen bir moderatör veya personel ile konuşun.
  2. PG-13 Derecelendirmesini aşan içerik yayınlamayın. Lütfen dili makul sınırlar içinde tutun ve açık veya cinsel görüntüleri paylaşmayın. Bu sunucu her yaştan ve her geçmişe sahip kullanıcılara sahip ve tüm üyelerin genel sohbet kanallarında kendilerini rahat hissetmelerini istiyoruz. Lütfen politikaları sunucudan uzak tutun.
  3. Tartışmalar için uygun kanalı kullanın. #general wiki ile ilgili sohbet için kullanılır, #random konu dışı sohbet için kullanılır, #feedback-fandom ve #feedback-gamepedia, özellik geri bildirimi, destek ihtiyaçları, raporlar vb. gibi Fandom ve Gamepedia sorunları için ilgili kanallardır ve wiki dikeyleri (oyun, anime, filmler, TV) daha spesifik tartışmalar için kendi kanallarına sahiptir.
  4. Sağduyu kullanın. Her durum bu kurallar kapsamında olmayabilir. Bir şeyin yolunda olup olmadığından emin değilseniz, #server-feedback'daki bir moderatör veya personelden isteyin.
  5. Lütfen kullanıcı adınızı tanınır tutun. İnsanların, kimin konuşmakta olduğunu anlamalarını ve tartışmalarımızda şeffaf olmalarını istiyoruz. Global Discord adınız wiki kimliğiniz olarak bilinmeyen kişiler için sağ kenar çubuğundaki kullanıcı adınızı sağ tıklayarak "takma adı değiştir" seçeneğini kullanın.

Fandom/Gamepedia sunucusu bir platform olarak Fandom kurallarına tabidir ve Fandom/Gamepedia üzerindeki eylemlerin sonuçları sunucuda ağırlık taşıyacaktır ve bunun tersi de geçerlidir.