Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Birleştirme geçmişi (MW 1.12'de eklenmiştir), iki sayfanın geçmişini otomatik olarak birleştirmeyi mümkün kılan bir özel sayfadır.

Bu özelliğe "birleştirme geçmişine" sahip kullanıcılar, kullanıcı hakları erişebilir. Varsayılan olarak, hizmetliler bu hakka sahiptir.

Bu özel sayfalarla birleştirilen sayfalar bir "birleştirme günlüğü" içine kaydedilir.

İşlevsellik ve kullanım[]

İki sayfanın geçmişini birleştirmek için Özel:GeçmişBirleştir bölümüne gidin. Kaynak sayfa alanında, geçmişinin birleştirilmesini istediğiniz sayfayı başka bir sayfaya yerleştirin. Hedef sayfa alanına, kaynak sayfanın geçmişinin birleştirilmesini istediğiniz sayfayı yerleştirin. Ardından, hedef sayfada birleştirilebilen kaynak sayfada yapılan tüm düzenlemelerin bir listesini görüntüleyen "birleştirilebilir düzenlemeleri göster"'i tıklayın. Yalnızca kaynak sayfa oluşturulduktan önce hedef sayfada önce yapılan düzeltmeler birleştirilebilir ve bu nedenle gösterilenler yalnızca bunlar olacaktır. Kaynak sayfanın oluşturulmasından sonra hedef sayfada düzenlemeler yapıldığında "Düzeltmeleri birleştir" tıklanırsa, bir hata mesajı görüntülenir; çoğu durumda hepsi olacak olan mevcut birleştirilebilir düzeltmeler arasından seçim yapmanız gerekir.

Advertisement