Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Özel:ManageAchievements sayfasının yönetici görünümü.

Yöneticiler, vikilerinde varsayılan olmayan küresel olmayan başarıları oluşturabilir özel başarılar ve düzenleme veya silme yeteneğine sahiptir. Küresel başarılar, sağda silme veya düzenleme düğmesi olmayan başarılardır. Başarıların yönetimi Başarıları Yönet özel sayfasından elde edilebilir. Özel sayfalar aracılığıyla veya Başarılar sayfasındaki düğmesine tıklayarak erişilebilir. Başarıları Yönet'e yalnızca yöneticiler veya viki koruyucular tarafından erişilebilir.

Başarı oluşturma ve düzenleme[]

Bir başarı oluşturmak için pencere.

Sağ üstteki Ekle düğmesini veya Özel:ManageAchievements'daki bir başarının sağındaki Düzenle düğmesini tıklayarak düzenleme arayüzünü açabilirsiniz. Bir başarıyı düzenlerken veya oluştururken, ekranın üst kısmında canlı bir önizleme sağlanır.

Her bir başarı için 3 ana bölüm vardır: Başarı göstergesi, Kriterler ve Gerekli başarılar.

Başarı ekranı[]

Başarı ekranındaki alanların çoğu oldukça açıklayıcıdır ve ? üzerine fareyle ipucu yardım bilgileri sağlar.

  • Ekran Adı — Bu başarının ana başlığıdır.
  • Kısa Açıklama - This is a brief description of what the achievement is awarded for.
  • Kategori — Gezinme kolaylığı için, her başarı bir kategoriye atanmalıdır. Mümkün olduğunda, mevcut bir kategoriye eklenmesi önerilir, ancak bu alana manüel olarak girilerek yeni bir kategori oluşturulabilir.
  • Resim Adı — Kullanmak istediğiniz görüntü zaten vikiye yüklenmişse veya Commons üzerinde mevcutsa, dosya adını buraya yazabilirsiniz (örn. Dosya:AchievementImage1.jpg). Değilse, bir kutuya tıklanarak veya bir dosyayı kutuya sürükleyip bırakarak yerel vikiye yüklenebilir; bu daha sonra otomatik olarak vikiye yüklenir ve URL uygun alana eklenir. Görüntüler kare ve en az 120x120 piksel boyutunda olmalıdır. Düzenli olarak desteklenen tüm dosya türleri kabul edilir. Varsayılan Başarı görüntüleri Hydra Commons'ta mevcuttur.
  • Alınan Puanlar — Bu başarıyı kazanmak için kullanıcıya verilen bonus Viki Puanı sayısıdır. Yöneticilerin, kazanılan puan sayısını dikkatlice dikkate almaları ve böylece başarının zorluğuna uygun olmaları önerilir.
  • Gizli — İşaretlenirse, bu başarı kazanılana kadar yönetici olmayan kullanıcılara gösterilmez.

Bu kategorilere ek olarak, Gamepedia personeli ayrıca küresel başarılar oluşturma veya wiki için "Mega" başarıyı değiştirme yeteneğine de sahiptir. Yeni bir küresel başarı için öneriniz varsa veya vikinizin Mega başarısını düzenlemeniz gerekiyorsa, lütfen Gamepedia ekibine ulaşın.

Kriterleri[]

Ölçütler, başarı yaratma arayüzünün en karmaşık kısmı gibi görünüyor, ancak göründüğü kadar zor değil! Bazı ek seçeneklerle birlikte herhangi bir tamamlama kuralının iki bölümü vardır: İstatistikler ve Birleşik İstatistikler Değer Artışı. Stat, başarılar sistemi tarafından izlenen bir eylemdir. Bu tetikleyici her etkinleştirildiğinde artış 1 artar. Belirtilen sayıya ulaşıldığında, başarı verilir (meta gereksinimlerin de karşılanması şartıyla).

Birden çok istatistik seçilirse, hepsi aynı sayacı artırır. Örneğin, article_edit ve admin_patrol istatistiklerini 10'luk bir artışla ayarlarsanız, kullanıcı her makaleyi düzenlediğinde veya bir sayfayı devriye gezdiğinde sayaç artacaktır 10'a ulaşıncaya kadar başarı tetiklenecektir. Bu nedenle, kullanıcı 10 sayfa düzenleyebilir, 10 sayfa devriye gezebilir veya bu iki eylemin herhangi bir kombinasyonunu kullanabilir.

Kombo, tekrarlanan eylemlerle veya belirli bir zaman aralığında belirli eylemleri tamamlayarak bağlantılı başarılar oluşturmanıza olanak tanıyan bir dizi seçenektir.

Gerekli başarılar[]

Zorunlu başarılar kutusu, yerel vikide bulunan tüm başarıların bir listesini görüntüler. Bu listede işaretlenen herhangi bir başarı, o anda düzenlenmekte olan başarıyı kazanmak için bir ön koşul olarak eklenecektir.

Başarıları silme[]

Bir başarıyı silmek için, o başarının karşılık gelen düğmesini tıklamanız yeterlidir. Başarılar herhangi bir yönetici tarafından silinebilir, ancak bunlar da geri yüklenebilir. Bu nedenle, silme işlevi başarıyı gizlemeye ve sistem tarafından verilmesini önlemeye daha doğru bir şekilde hizmet eder. Bir not olarak, daha önce bu başarıyı kazanmış olan herkes profil sayfasında saklayacaktır. Ödüllendir veya Ödüllendirme Başarıları sayfasını kullanarak başarıyı kaldırmak hala mümkündür. Benzer şekilde, başarı silindikten sonra bile manüel olarak verilebilir.

Başarı görüntülerini özelleştirme[]

Tüm başarı görüntüleri Hydra Commons'da bulunur. Her viki, vikilerinde görülen başarı görüntülerini özelleştirebilir. Bunu yapmanın iki yolu vardır:

  1. Özel:ManageAchievements'daki başarıyı düzenleyin ve Resim Adı farklı bir resimle değiştirin.
  2. * Örnek: Geçmişe Gidiş başarısı için Dosya:Ac_edit_1.png öğesini Dosya:Bt-icecream.png olarak değiştirin.
  3. Varsayılan görüntü ile aynı dosya adını kullanarak bir görüntü yükleyin. Küresel başarı görüntülerini yerel olarak özelleştirmenin tek yolu budur.
  4. * Örnek: Geçmişe Gitme başarısı için yerel bir Dosya:Ac_edit_1.png sürümü yükleyin.

Mega başarı ikonları yerel yönetici ekibinin isteği üzerine Gamepedia personeli tarafından değiştirilebilir. Wiki'niz için Mega Başarıyı değiştirmek isteyen bir yöneticiyseniz, lütfen vikinin yöneticisiyle nasıl iletişime geçilir ile iletişime geçin. Mega başarı simgeleri 120x120 piksel boyutunda olmalıdır.

Advertisement