Gamepedia Yardım Viki
Advertisement

Gamepedia olarak, anadili ve anadili İngilizce olmayan tüm kullanıcıları içeren kullanıcılarımızı ağırlamaya çalışıyoruz. Bir vikinin çevrilmesi için yeterli ilgimiz varsa, vikilerin diğer dil sürümlerini oluşturabiliriz. Genel olarak, bunun gerçekleşmesi için, ana sayfayı (ve ana sayfanın alt sayfalarını) hedef dile çevirerek en kolay şekilde gösterilebilecek ilgi gösterilmelidir. Ayrıca diğer yüksek trafikli sayfaların çevrilmesi, davanın daha sağlam olmasına yardımcı olacaktır.

Bir çevirmen ekibimiz olmadığını unutmayın. Tüm çeviriler ilgili topluluk üyeleri tarafından yapılır.

Adımlar[]

  1. Viki yöneticisi ile konuşun ve İngilizce olmayan yeni bir wiki oluşturma isteğinizi ifade edin. Bu kişi genellikle Gamepedia personeli olarak tanımlanır veya her vikinin sol kenar çubuğunda bulunan Topluluk portali ile iletişim kurar. Wiki yöneticiniz veya Gamepedia kişiniz burada listelenmemişse, Game widow veya MisterWoodhouse ile iletişime geçebilir ve hangi vikiyi çevirmek istediğinizi belirtebilirsiniz.
  2. Çeviri yönergelerini izleyerek ana sayfayı (ve ana sayfanın herhangi bir alt sayfasını) istediğiniz dile çevirerek bir vikiyi çevirmekle ilgili sıkı çalışmalara istekli olduğunuzu gösterin.
  3. Benzer fikirli wiki meraklılarından oluşan bir ekip oluşturun: bir ekibiniz varsa vikiyi çevirmek çok daha kolay. Bunu tek başına yapmak çok iştir. Birçok kullanıcının profillerine dil tanımlayıcı rolü eklediği Discord'da diğer kullanıcıları arayabilirsiniz.

Ayrıca bakınız[]

Advertisement