Gamepedia Help Wiki
Advertisement

Tato stránka odpovídá na často kladené otázky. Prosím, navštivte také Zásady, postupy a časté dotazy (One-Stop Shop) pro dodatečné informace.

Jak mohu požádat o rozšíření na své wiki?[]

Podívejte se, zda Gamepedia v současné době povoluje rozšíření, na stránce rozšíření.

1. Pokud je uveden na stránce a není uveden v zakázaných rozšířeních: Přesuňte se k bodu 2.

  • Pokud není na stránce uveden: Najděte web, který diskutuje o rozšíření a zkopírujte odkaz. rozšíření na MediaWiki je vhodné místo k tomuto účelu.

2. Obraťte se na manažera (Gamepedia Wiki Manager) a požádejte o přidání rozšíření. Správce můžete kontaktovat jedním z následujících způsobů:

Ve zprávě pro správce nezapomeňte uvést název rozšíření. Pokud nebyl uveden na stránce Rozšíření, nezapomeňte vložit odkaz, aby mohlo být rozšíření zkontrolováno. Pokud vám nevyhovuje ani jedna z uvedených možností, neváhejte a pošlete e-mail na community@gamepedia.com.

3. Nechte se koordinovat správcem a týmem wiki. Někdy mohou mít nová rozšíření dopad na existující konfiguraci wiki. Doporučuje se spolupracovat se správci wiki a zajistit, aby rozšíření nezpůsobilo negativní dopad. Manažer a/nebo tým administrátorů může mít návrh na alternativní cestu.

Jak dlouho přidání rozšíření potrvá?[]

Záleží na typu rozšíření, jak ovlivní existující konfiguraci wiki a další. S rozšířeními, která se nachází na seznamu to může trvat méně než jeden den. Rozšíření, která nejsou na seznamu, mohou trvat déle k přidání, protože tým našich platforem jej musí prověřit z důvodu zabezpečení a kompatibility. Přidání zcela nových rozšíření se odhaduje na několik týdnů.

Je mi zaručeno schválení nového rozšíření?[]

Každé nové rozšíření podstoupí testy bezpečnosti, které provede tým platformy Hydra. Pokud se rozšíření zdá být problematické z důvodu bezpečnosti nebo kompatibility, někdy naše týmy navrhnou alternativy, které budou sloužit podobnému účelu. Obvykle se snažíme pomáhat našim editorům najít řešení dané situace, ale nemůžeme zaručit, že rozšíření budou schválena.

Jak si mohu nárokovat wiki?[]

Navštivte také: Nárokování wiki

Nejprve zkontrolujte, zda wiki již byla nárokována. To lze ověřit tím, že se podíváte, zda je tlačítko "Claim this Wiki" na postranním panelu vlevo od oblasti obsahu na wiki.

  • Pokud je tlačítko tam, klikněte na něj a váš požadavek může být zpracován.
  • Pokud tam tlačítko není, wiki již byla nárokována. Současný guardian však možná přestal být aktivní. V takovém případě se obraťte na manažera dané Wiki (zapsaného v komunitním portálu, případně v administrativní nástěnce) a vysvětlete situaci.

Jak mohu požádat o deaktivaci VisualEditoru na mé wiki?[]

VisualEditor nelze deaktivovat.

"Oblíbená Wiki" v profilu nebo Wiki Avatar na Gamepedia.com chybí nebo je zastaralý, co mám dělat?[]

Oba tyto obrázky jsou uloženy na www.gamepedia.com. Pokud obrázek chybí nebo je zastaralý, kontaktujte manažera této wiki.

Mám problém s jednou z mobilních aplikací wiki.[]

Mobilní aplikace wiki byly nechány na pospas a již nejsou aktivně podporovány ani dostupné ke stažení. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Doporučujeme pokračovat v používání mobilní webové verze wiki.

Jak získám přístup k analytice pro wiki, na které jsem správce?[]

Navštivte také: Analytics Dashboard

Analytika pro každou wiki je přístupná skrze speciální stránku, dostupná pouze, pokud jste administrátorem nebo wiki guardianem takové wiki. Odkaz na Analytics Dashboard lze nalézt v záložce "Ostatní" v Speciální:Speciální stránky.

Vidím tagy jako <action-edit>, kde by se měly nacházet tlačítka/štítky.[]

Obraťte se na manažera wiki a dejte mu/jí vědět o problému. Mohou opravit wiki tak, aby zmizely takovéto řetězce.

Tato zpráva se zobrazuje na stránce UserProfile: "A global user by that name was not found."[]

Obraťte se na manažera wiki a poskytněte odkaz na uživatelský profil.